Počet zobrazení stránky

sobota 1. července 2017

Voskové figuriny


Kamarádka Eva moc toužila vidět voskové figuríny a když se dočetla, že v květnu se v Celetné otevřelo nové muzeum voskových figurín, bylo to jasné...


Některé postavy byly hodně podobné tomu, jak je znám z fotografií či obrázků, některé zase moc ne... Mezi ty hodně povedené patřila rozhodně Helena Vondráčková a Miloš Forman, dost podobný si byl i Jean-Paul Belmondo z mladých let, k poznání (víc oblečením a vlasy než podobou) byla Marylin Monroe, ale hodně nepovedený se mi zdál Karel Gott, u kterého byl víc vystižený (i když příliš přehnaný) jeho charakteristický postoj nežli samotná tvář...























A o této slečně jsme si ve tmě myslely, že je opravdová a chviličku jsme stály u těch dveří za ní a trpělivě čekaly, až dotelefonuje, abychom ji nerušily - a ejhle, ona to také figurína...je vážně dost povedená:

Tenhle druh zábavy mi moc neříká, ale neuškodí jednou za život vidět i to - zejména když jsem se mohla přeneseně přiblížit k několika postavám, kterých si vážím nebo je mám ráda.
 A tady jsou dvě, které od dětství mám moc ráda:
Hodně pohody

2 komentáře:

  1. Tady jsem taky byla a moc se mi líbilo:-)
    Přeji krásné sluneční dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za přání, Tobě také krásné dny a hodně radosti s andílkem Lolinkou.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.